pyamasparty



Precis som bilden visar så var det pyamasparty som
gällde hos Gamsäter igår. Mys med tjejerna och film, det är inte fel de inte.
Dock såg vi en rätt så sjuk film, den hade inget som helst sammanhang och
dessutom handlade den om julen. Och det är väl lite opassande nu kanske?
Men vi hade mys ändå och under kvällen fick vi alla, en efter en ont i magen
av alla godsaker som vi vräkt i oss. Och igår när jag kom hem hade jag så
ont o magen så jag tror jag bestämde mig för att inte äta någonting förens
nästa helg, men jag visste att jag skulle vara sugen redan idag. Jag lovar
och plågar inte mig själv med såntdär. Blir jag sugen sen, så kommer jag
defenetivt att äta. Speciellt när det är Beck - skarpt läge på tv ikväll. mysigt.

På bussen hem mötes vi av en absolut full buss med väldigt mycket äldre
människor som gav oss goda råd i livet, och berättade att vi verkligen skulle
veta att man skulle vara rädd om sig själv (vilket dom påstod att dom inte visste
när de var unga). Jag tyckte i alla fall att det var kul, sällan man ser onyktra 70
åringar va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: