sover sött


här sover den lille kraken sött, för första gången i sin "säng". Jag tror egentligen inte att han vet om att han ligger där eftersom att han somande i mitt knä och jag bar honom dit. På bilden ser man kanske inte så mycket mer än någonting svart som ligger där, men jag kan inte påstå att det är lätt att fotografera en svart hund. Han är redan sällskapssjuk och vill inte lämnas ensam en endaste minut, så därav har jag inte haft varken tid eller lust till att blogga. Som tur var så va det inte jag som va tvungen att gå ut med honom imorse klockan 5, då han visade tecken på att han hade vissa behov att utföra. Philip var här imorse och hälsa på, och snart kommer det mera besök. Jag uppdaterar senare!

Kommentarer
Postat av: Marina

oh så söt! Måste få se den live :)

2009-02-07 @ 15:08:30
URL: http://tolicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: