stronger than jesus



Don't you know love is stronger than Jesus?
Don't you know love can kill anyone?
Bring it on; wars and diseases
You know that love can do you like a shotgun


Liten text, tagen från den fantastiska låten "stronger than jesus" gjord av A camp. Ett litet låttips såhär på kvällskvisten är kanske inte är så illa tänkte jag, dessutom är det en lugn låt som ni säkerligen kan somna till ikväll! Blev inte som jag sa, att jag skulle plugga eller sova. Satte mig här och fixade en del saker istället. Skulle heller inte bli några mer inlägg, men det blev det visst. Jaja, Ibland blir inte allt som väntat. Fick nyss min godnatt puss av den älskade lille vovven, och nu ska jag faktist också lägga mig. Troligen är scrubs på tv också! Passar alltid perfekt tills man ska sova, bara för de så älskar jag det.

godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: