tid åt ingenting

Happy me som har pluggat åt helvete fel sidor till matteprovet som är på tisdag.
Känns riktigt bra måste jag säga. Och det har såklart bidragit till att jag har fått
sitta med den där boken idag igen, fast då lärt mig rätt saker. Men men, vad
gör det inte med lite vidgade kunskaper egentligen? (fast orden som ekar i
mitt huvud är fortfarande "tid åt ingenting").

Idag kommer i alla fall min älskade hem från Frankrike .så ska snart ta mitt pick
och pack och åka till honom. Jag längtar! Känns som det har varit mer än en vecka
och två dagar sen jag träffade dig sist. Dessutom har min älskade bästa vän hittat
hem nu också! Känns bra. kärlek till er

Kommentarer
Postat av: Anonym

nu skrev ju du också pick och pack :D

2009-02-25 @ 14:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: