one last time

Äntligen hemma ifrån skolan. Sista lektionen fick Emma och jag äntligen ha vår egna lektion med box på idrotten. Körde slut på vår klass ordentligt, men visst gick det bra. Skönt att ha det gjort nu i alla fall, bara att förbättra min kondition till coopertestet i vår nu då! Får se när jag börjar med det på allvar, för det ska jag faktist. Efter idrotten gick jag (pinsamt värre med mjukisbyxor och stövlar) en sväng förbi steaves och hälsade på mina tjejer som satt och fikade. Hann tyvärr inte med det nån längre tid eftersom att min kväll är tvungen att bestå av plugg, plugg och plugg. Bara denna vecka sen är det lungt i en vecka, och det är delvis det som glädjer mig. 

Fick alldeles nyss ett sms av Lina och Julia där de stod att de fått tag i biobiljetter till "Män Som Hatar Kvinnor" till oss, som har premiär imorgon på filmstaden. Ser fram emot det, har även hört att det går ryckten om att den filmen kommer ses av fler än mamma mia. Och då blir det en riktig höjdare. Skulle varit kul om man hade läst boken och fått egna intryck och föreställningar, men ofta så förstör filmer lite sånt. Eftersom man så gärna ville att allt skulle vara och se ut som man trott. Men litar på alla andra som läst boken, då är den skit bra! Nej nu är det verkligen filisofi som gäller för min del. Usch och fy och blä.

Helt fantastisk låt!  ♦ The Kooks - One Last Time


Kommentarer
Postat av: Bella

Snygg blogg desigN!

2009-02-26 @ 18:33:02
URL: http://bellablogg.se
Postat av: Hanna Westman

haha, njae va ;p jag har inte lärt mig så mycket än faktiskt, försöker löra mig de där med skärpedjus så allt annat blir suddigt runt, men jag fattar inte ;P haha, vet du hur man gör? snygg design du fått nu förresten Lovisa :D:D

2009-02-26 @ 21:25:57
URL: http://westmanshanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: