how could you be so heartless

Eftersom jag inte somnade förens sent inatt på grund en del saker, och min hosta fortfarnade håller i sig så bestämde jag mig för att vara hemma idag. Kan vara skönt med en sån dag ibland också. Hade en annan liten sjukling här hemma också, och stackars philip har fått umgåts med två sjuklingar. Det är lite speciellt, för även om jag är hemma och är sjuk så är jag ändå aldrig ensam. Det känns bra, för hur uttråkad blir man inte efter en timmas sittande helt ensam?

Känner i alla fall att mitt mål med kvällen är en promenad, mamma joinar säkert. Hon kommer bli förvånad att jag frågar, eftersom mitt svar när hon frågar det alltid brukar vara nej. Upptäckte precis att det är ju faktist made in sweden ikväll också. Det ser jag absolut fram emot! Här har jag dessutom en otroligt skön låt att bjuda på idag. Passar alltid bra om man inte har någon bild att lägga in.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: