helt otroligt

♦ Oh herregud vilken hemsk film. Den hamnade utan tvekan högst upp på listan av de sorligaste filmerna jag någonsin sett i mitt liv. Den slår till och med Ps. I love you som vi tjejer många gånger har suttit och och gråtit till. Kanske inte lika sorlig som titanic, men den är ju verklighetsbaserad. Så den räknar jag inte med. I taket lyser stjärnorna bestod säkert av 1/3 av tårar och ont i magen. Inte bara för min del, utan även för resterande folk i biosalongen. Och även om jag, när jag läste boken tyckte att den var jävligt bra, så måste jag nog ändå säga att filmen slog den. Jag tänker inte säga vad den handlar om, utan tycker att det är mer värt att gå och se den. Jag antar att många av er även har läst boken?

♦ Trippen till ikea var mys med mamma och elias. Dock var det första vi möttes av en spya som låg på golvet. Ni som känner mig vet vad jag tycker om det, en av mina allvarliga fobier (som egentligen måste försvinna från min värld). Fikan med aida, marina och issa var också guld!

♦ Känner bristen av energi från vissa av mina nära och kära som inte är hemma och ger mig kärlek nu under lovet. Bara så att ni vet så saknar jag er, och skulle mer än gärna vilja ha er hemma! Men i vilket fall så hoppas jag att ni har det jätte bra. Ville bara förmedla mina känslor till er, om ni läser det här.

sometimes I just wondering how the human work, no matter what..

Kommentarer
Postat av: j

hoppas du har ett underbart lov.

2009-02-19 @ 01:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: