thepiratebay

Sitter och kollar på America's funniest home videos med Jacob och Philip just nu. Känner mig faktist lite bättre från förkylning och sånt där idag, så jag ska satsa på att träna imorgon. Man behöver ju faktist inte alltid göra sitt bästa. Njuter av lovet till max och bara tar det lungt så mycket som möjligt. Börjar tröttna på denna kyla nu om jag ska vara ärligt, kan ju inte ens gå utanför dörren innan händer och fötter är iskalla. Det bidrar till att jag föredrar att stanna hemma om dagarna. Så snälla, till och med jag längtar till våren och värmen. Nej nu kom mamma så ska vara lite social.

föresten, vilket jäkla snack det har varit om thepiratebay idag. På alla radiokanaler och nästan överallt på tv.

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej min älskade! du är inte ensam om att ha det kallt ska du veta, här i sälen for jag och hanne fram i 17 minus! kallt som in i tusan! Har du det bra där hemma? :) saknar dig <3

2009-02-17 @ 18:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: