genteknik

Jag gillar inte att ta beslut, att bestäma mig för saker, det är oftast väldigt
små saker som abslout inte har någon större inverkan på saker och ting.
Beslut är någonting som ingen kommer undan och det är ingen idé för mig
att tro att jag ska slippa bestäma mig för saker eftersom att de uppstår nya
varje dag som går. Har under dagen idag försökt att besluta mig om vad jag
ska skriva om på debattartikeln som ska göras under lektiontid på fredag.
Alternativen är: friskolor, monarki, genteknik och internetanvändande. Och
jag tror nu, efter x antal timmar att jag bestämt mig för genteknik. Eftersom
att det är ett ämne som kan beröra och man kan få fram otroligt starka
argument.


Sa jag att jag skulle leva nyttigt från och med idag eller bara att jag skulle
leva utan godis? Eller föresten spelar det ingen roll, för jag har både ätit
Ben & Jerry's och smakat på lite godis. Jag tror inte att nyttigt är någonting
för mig i alla fall.

Jag går fortfarnade och traskar runt här i huset som jag såg ut när jag gick
upp klockan 10. Håller mig dock mest till mitt egna rum eftersom att jag
fick höra att Jacob var lite hes och troligen har jag smittat honom.

Blev lite fascinerad av att klockan var halv fem och det fortfarnade var rätt
så ljust ute. Dessutom hade himlen en vacker färg enligt mig, inte allt för
ofta som det ser ut sådär bakom buskarna på baksidan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: