förlust

Skippade mitt inplanerade träningspass som skulle skett ikväll, vilket jag har skjutit fram i flera dagar nu
känns det som. Men kanske lika bra eftersom att jag fortfarande inte känner mig helt okej. Kanske bara
gud som vill mig väl och gör att det kommer en massa andra saker i vägen. Istället för box passet blev
det i alla fall en hockeykväll med Philip och Elias. Lhc - Luleå som spelade, dock blev tyvärr förlust för
linköpings hockey club. Blev min första match för denna säsong, och den andra sker redan på lördag.

Är otroligt trött nu om jag ska vara ärlig. Trots att min dag inte har bestått av något ansträngande alls.
Gått runt i mjukiskläder till klockan fem som faktist fler i min familj har gjort idag. Har kommit på att jag
är jätte seg på att ta tag i min dag och göra någonting på dagtid liksom. Vet inte vad det beror på. Vaknar
runt 9 och gör knappt något förens kvällen kommer. Men måste erkänna att det är väldigt skönt. Och gud
vad jag tycker om lov, verkligen!

Sitter vid Jacos bärbara just nu så har ingen rolig bild att lägga in. Eller vill rättare sagt inte sitta och kolla
bland alla bilder, eftersom att jag är dum nog som tog datorn utan att be om lov. Men jaja, det jag vill
komma fram till är att det här inlägget kommer se precis lika dött och tråkigt ut som alla andra utan
bild eller något uppiggande. Hur många tröttnar inte att läsa denna långa svarta tråkiga text?
Nu blir det käk med Elias, tror inte det blir någon mer uppdatering ikväll så jag säger Godnatt nu!

ps. Jag saknar dig Victor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: