busigare, modigare och envisare




Vet ni hur mycket en liten hundvalp växer på en vecka? Det är helt sjukt.
Han har redan blivit dubbel så stor som den underbara fredag då vi
hämtade honom hos sin familj. Han har blivit mycket busigare, modigare,
och envisare än då. Han har kommit på att han älskar hår, långt hår som
går att bita i. Så nu går jag med luva hemma ibland. Innan man lär sig vad
man får göra och icke så är det inte lätt. Han älskar i alla fall att somna i knät,
och komma fram och gosa med en, därav valet av bild.

Min kväll fick sig i alla fall en liten del plugg. Kan inte påstå att det var tillräckligt
men helt klart bättre än inget. Men något som fortfarande glädjer mig är att våran
engelska lärare både har tagit bort ett prov som skulle varit den kommande veckan
och har väen lyckats göra så att vi inte ska ha något seminarium i halvklass. Känns
som de lättade en hel del för mig, eftersom att det är bland det värsta (enligt mig)
redovisningssättet någonsin.

Nej nu ska jag nog ta och lägga mig. Jobbig dag väntar imorgon. Den vanliga
torsdagen 8.10-16.00, troligen inget som någon skulle se fram emot. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: julia

mysig bild! o snygg design! <333

2009-02-26 @ 09:15:49
URL: http://juliarosberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

snygg ny sida, kommer göra det ännu roligare att besöka din sida

2009-02-26 @ 17:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: