veckan susar (?) förbi

Dagarna rullar på snabbt som tusan, som vanligt så att säga. Gillar inte att tiden jämt försvinner iväg sådär snabbt. Man går upp, är i skolan (slutar troligen sent) åker hem, och nu ja nu är det kväll och tillfälle att göra alla andra saker som skolan bett om! Imorgon är det redan fredag, och det innebär att min kväll kommer bestå av gos med den lille som ska bli hämtad imorgon! Jag undrar verkligen hur han kommer att vara, jag är liksom inte van vid hundar. Jag har kanske jätte svårt att förstå vad hundar menar och vill genom att göra vissa saker. Men antar att det är sånt som kommer med tiden va?

Känner att det blir ett tidigt avslut på kvällen för min del. Sov i 20 minuter förrut för att bli lite pigg och när mobilen tingde trodde jag att det var morgon och dags för att gå upp. Så mitt första ord blev NEJ.

(tråkigt att det blir ännu ett inlägg utan bild nu, jag gillar inte det. Men det lär komma in bilder imorgon när hunden kommer ska ni se).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: