Bella och Simon



Dessa gullungar har varit hos oss idag, därav ingen uppdatering. Firade
Monica som fyllde i fredags (grattis till henne), plattade håret och åt mycket!
Har även varit en sväng på tornby med pappa och köpt en video, så nu fungerar
min tv alldeles super bra. Genom video söker man in kanaler och får dom på tvn!
Jag börjar bli tekninsk med hjälp av pappas alla smarta ideér när det gäller allting.

Sitter för tillfället med pappa och Monica och kolla på en film som heter "att skaffa
hund"
, lånade den av farbror igår när vi var där. Vettig film!

Simone och jag bestämde oss för att skippa träningen idag, och ta det imorgon
och på onsdag istället. För det var faktist bara ett pass idag, och det vad bodypump
+ att hon fortfarande känner sig lite kraslig, och jag antar att jag är lite lat. Men har
fortfarande min uppsats att skriva som ska vara klar imorgon. Annars har man inte
ens chans till G. Låter rätt sjukt. Bäst att göra som man blir tillsagd va? Imorgonbitti
är det hårinpackning som gäller på iv-valet. Det behöver nog mitt hår! Skriver när jag
fått den klar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: