dadada

hallå där.
ännu en dag i skolan har passerat, och imorgon är det redan fredag.
Jag är helt förvirrad när det gäller veckodagarna, dels för att vi började
på en onsdag och dels för att man inte behövde ha någon koll alls på
lovet. Idag är dessutom mitt huvud på bättre humör, och har inte alls
lika ont som igår. Mycket skönt måste jag påstå. Kan ha varit bland den
värsta huvudvärken jag varit med om, och då har jag faktist ont i huvudet
ganska så ofta i alla fall.

Om en till ska jag åka in till stan och träffa Karro för att kolla in
peak's rea som startar idag. Efter det går jag till Victor och umgås.
Och imorgon är det sovmorgon eftersom att vår spanska lärare
fortfarande befinner sig i USA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: