en andra natt i soffan

Åh nu har jag städat i hela rummet, fixat nya tvn och tagit ut den gamla, viden och dvdn och det är också borta nu, skrivaren är installerad och en massa saker är utresade. Känns skönt, och det blev lite tomt. Men det lär nog fyllas ut snarast. Brukar lyckas ganska bra med att lägga lite saker lite var som helst, men jag måste sluta ha så mycket saker på golvet då lillen kommer hit. Om jag inte vill ha sönder bitna saker förstås. Så kanske bäst att vänja mig nu att inte ha så mycket små saker på golvet. Nu ska jag ta en dusch (för en gångs skull), kommer säkerligen vara lika obehagligt kallt efter duschen som jag alltid tycker. Därav anledningen till att jag nästan alltid föredrar att bada. Sen ska jag lägga mig och kolla på en film, och försöka utan att somna. Kanske blir det en natt i soffan för andra gången den här veckan? Packningen får i alla fall vänta tills imorgon bitti (ska till mammi imorgon).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: