en dag före

Kan inte påstå att min natt var underbara. Tog mig mer än en timma för
mig att somna, och det är väldigt ovanligt för min del. När jag hade legat
vaken allt för länge framför tvn sprang jag upp och tog en massa vitaminer
och lite som skulle göra så att hostan förhoppningsvis skulle lugna sig.
Allt är alltid värst på kvällarna, när det gäller sjukligheter. Alltid då man är
som täpptast också (ingen aning om man kan säga så?). Stängde även
av tvn i förhoppning om att somna då jag inte hade något att titta på. Efter
ett tag lyckades jag i alla fall.  

Har en konstig känsla idag, känns som jag ligger en dag före i kalendern.
Det känns som det blir en dag för mycket i skolan den här veckan. Har ingen
som helst aning om varför jag känner så, men lite konstigt faktist. Torsdag,
idag i alla fall. Prov, lång håltimma och Racketcentra var det som gällde.
Känner mig tyvärr ännu krassligare idag, och ska nog ta en kväll med mys.
Är sugen på att åka förbi och träffa farfar och farmor en sväng också, men
får se om jag orkar det.

nej nu har min kära pappa gjort pannkakor som ska ätas, så får bli en
uppdatering senare!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Krya på dej lilla gumman och hoppas du kan komma

till farmor och farfar än annan dag

2009-01-29 @ 20:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: