flättekniker

Jag förstår mig inte på hur jag kan vara så himla trött av i princip ingenting. Hur jobbig har min skoldag varit på en skala? Jo, vill ni veta vad jag har gjort. Första flätade vi håret på dockor, olika flätor så som fiskben, inåtbakad och utåtbakad. Det gjorde vi i två timmar, kan inte påstå att det var speciellt ansträngade. Hade håltimma i ett x antal timmar. Åt på stan med pappa. Hade lektion i 40 minuter, guidade sedan ett par intresserade 9or ett tag på skolan, och återvände efter ytterligare ett par timmar till "den sena matte lektionen. Och mina kunskaper vidgades ytterligare! Gick till pappas jobb, satte mig i bilen och åkte hem. Åt och nu är jag helt slut. Kan det vara en förkyldnig på G kanske? Victor var sjuk i över en vecka, Mamma har varit sjuk i veckan, flera vänner är sjuka. Känns som att det bara kryper närmare och närmare. Nu ska jag faktist ta och ägna några minuter åt ekonomi boken, som förövrigt ska blir min polare även den här veckan!


Såhär ser en fiskbensfläta ut. Även fast den kanske ser mest avancerad
ut var den faktiskt den lättaste av dom alla. Bilden är hittad på google.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: