hämnden

Min dag är rätt så patetisk, klockan är fem och jag sitter fortfarande i mina mjukiskläder och segar. Okej jag har faktist varit ute en sväng idag och fått lite frisk luft, annars har jag bara tagit det lungt här hemma. Har även gått igenom lite inför provet som väntar på måndag, så nu är jag nästan laddad. Känner att alla börjar dra sig här hemifrån nu, en efter en. Kanske dags för mig också att ta tag i det. Isabelle och jag skulle ha sett den nya wallander filmen ikväll. Men eftersom att biopremiären var igår så var det fullbokat även idag. Så vi får vänta med det ett tag till. Min älskling är sjuk idag så tusen pussar och kramar till dig, och krya på dig om du ser det här nu <3


Kommentarer
Postat av: Bella

Är filmen värd att se? :D

2009-01-11 @ 12:58:59
URL: http://bellablogg.se
Postat av: Lovisa

jag tror den är värd att se! Dock gick vi aldrig eftersom att biljetterna var slut ;)

2009-01-11 @ 14:41:27
URL: http://lovisabrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: