Krazy

Haft besök av min älskade pojke sen "imorse". Alla har så olika uppfattningar av mornar. Tittat på en massa serier och repriser av program som har visats i veckan och lagat mat och bara tagit det lungt. Jag förstår inte varför det alltid uppstår bråk i program som omfattar en tävling. Ex, Pussycat Dolls 2 och dylikt. Undrar om det verkligen är så att dom bråkar eller om dom bara vill ha lite liv i programet och fånga tittare och får pengar för det. Inget att låta tankarna gräva för djupt i men konstigt är det. Känner mig inte riktigt kry idag heller och om min hosta inte lägger av snart så funderar jag på att gå till en läkare och få lite hostmedecin (trots att jag verkligen avskyr att gå till läkare och allt sånt). Mina nätter bli halvt sömnlösa.

Ikväll ska jag träffa min lilla Lina och umgås med henne. Sitter och kollar vad det är för något på bio ikväll men jag tror inte att jag lyckas hitta någon bra film med ens två platser brevid varandra. Verkar som om bio är något som flera är intresserade av att se ikväll. Får se hur det blir med det och våran kväll.

Tänkte att gör för en gångs skull skulle lägga in en låt som inte är så lung (det är väl det jag lyssnar mest på antar jag). Så att ni inte, som min pojkvän, tror att jag är deprimerad på grund av allt lungt lyssnade. För så är det ju faktist absolut inte. Så här har ni för de som inte gillar min "lugna musik":

Kommentarer
Postat av: ;PppPPPpPP

Man säger att man är crazy så är man inte de ;PpPPpPppPpppPPP

2010-04-19 @ 13:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: