Mac White

Nu har jag varit duktig och stekt en massa pannkakor till mina kära syskon, och mig själv.
Slutade sent idag efter som att det är fredag, och då är det iv-val som gäller. Fick jobba
med färglära och sånt där, kan inte påstå att jag tycker att det är något vidare kul. Kom
även på att vi har prov på måndag i iv valet, och det innbär att jag fick en ännu mer
belastad helg! Idag fick vi även tillbaka prov och läxförhör i engelskan, och eftersom
att vi ska byta lärare nästa vecka så fick vi veta vart vi ligger betygsmässigt. Gick
bättre än väntat, eftersom att engelska är ett av mina svagaste ämnen tyvärr. Dock
väldigt viktigt att kunna, så det är bara att fortsätta kämpa! Jag har inte suttit vid min
dator på hela veckan nästan (tjuvat jacobs lite) så därav har det blivit väldigt tråkiga
och torra inlägg. Helt utan bilder och sådär. Jag tycker själv att det är rätt så tråkigt
att bara läsa text så ska bättra mig på den fronten. Har faktist hittat en otroligt fin
bärbar dator från Mac, som jag strax ska införskaffa mig. Då kan det nog blev mer
inlägg eftersom att jag kan sitta vart jag vill och skriva. Samtidigt som jag gör andra
saker. Visst låter det kanon?




Ikväll ska jag iväg till Amanda, är lite sugen på att se Blondinbella i Let´s Dance.
Upptäckte det först idag, kan nog bli ganska roligt. Jag tror dessutom att hon drar
en massa tittare till programmet, så de var lite smart av tv4!


Kommentarer
Postat av: Grete

O köpa Mac är klokt av dig Lovisa-lilla:-) Snygg o inga virus.

2009-01-15 @ 00:31:48
URL: http://www.origo.no/grete

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: