made in sweden

Någon mer än jag som har sett på "Made in Sweden" med Anders och Laila Bagge
och Andreas (idoljuryn)? Jag tycker att det verkade som ett vettigt program, det är
sånt där som jag gillar! För er som missade det idag, lugna, det är repris på söndag
nån gång och så återstår även ytterligare tre delar. Tycker att det var lite synd att Solen
i ögonen, med Lars Winnerbäck visades exakt precis vid samma tid. Men jag får se det
ikväll eller imorgon.



En sak som gjorde mig ännu mer glad idag var att jag fick se min älskade Victor i några
minuter idag i alla fall. Första gången på en vecka nu. Och han som påstod att han inte
hade feber, det verkade som om de vore tvärtom. Sicken pojke. Jajja, nu blir det nog inga
mer inlägg för ikväll så jag passar väl på att säga  g o d n a t t  nu. <3

Kommentarer
Postat av: julia

godnatt :) vi ses snart? <3

2009-01-14 @ 23:34:14
URL: http://juliarosberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: