Noll Tolerans

Nu är jag hemma efter en kväll och natt hos Victor. Vi skulle egentligen ha åkt till alex under kvällen, men det blev inte så.  Istället var vi hemma och kollade på Noll Tolerans, jag fastnade verkligen för den och tyckte den var jätte bra. Jag gillar sådana filmer som den, beck och wallander ganska mycket. Allt känns ganska så verkligt och spännande. Okej, förrutom att poliser går själv och alltid ska göra allt själva. Så ligger det ju inte till egentligen. Men ska i alla fall tydligen finnas någon "fortsättning" på den här filmen, någon som vet vad dom heter?



Jag ska ta och fixa iordning mig snart och åka iväg och titta efter laptop med pappa och Monica. Är inte så insatt i vad som är bra eller mindre bra, men får se om jag kommer hem med någon eller inte. Får bli en uppdatering lite senare. Men ni, glöm inte njuta av de sista dagarna på det här jullovet! Jag känner mig fortfarande inte laddad inför skolan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: