om man kunde slippa rubriker!

Hemma återigen efter en lång och seg skoldag! Men visst, nu är vi lediga en dag, känns
verkligen super skönt. Och sen en dag, och helg igen! Mitt huvud har varit lite skumt idag,
fick huvudvärk som försvan helt utan hjälp av mig när jag skrev mitt prov på sista lektionen.
Imponerad. Skönt att jag slapp den! Skulle annars vara rätt säker på att det skulle bli en skit
kväll för min del. Men den ser i alla fall väldigt lung ut för min del. Känner att jag vill se made
in Sweden idag igen! Ska ta och plocka iordning lite nu och umgås med mamma och kommer
när som helst. Så det får bli en uppdatering lite senare!


Kommentarer
Postat av: frida

jag saknar dig unge !

2009-01-21 @ 17:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: