powernap

Råkade ta mig en power-nap klockan 7, när Jacob spelade en massa musik för mig.
Vaknade inte förens 20 minuter sen. Ackack, gott jag kommer sova inatt va? Troligen
inte. Om jag ska fortsätta sitta och sociala med resten av familjen tvingar Elias mig
att se bandy i 15 minuter till eller hur långt det nu är. Nu är jag pigg & glad. Känns
som det var jätte länge sen jag var i skolan. Får alltid den känslan när jag sover på
dagen, det känns som allt som hände kanske en timma innan var för flera dagar sen,
åtminstonde många timmar. Det är just det jag hatar med att somna sådär, känns
som så mycket tid går. Någon som känner likadant?


Kommentarer
Postat av: Joel

på loven kan jag tycka att de känns jobbigt med power-naps, känns som om de blir för osocialt...

2009-01-21 @ 21:48:11
URL: http://joelsfavvo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: