rosa bad

Här sitter jag med ett stort glas blåbärssoppa i handen och låten "ain't no reason" med Brett Dennan rulla på repeat, åter och åter igen. Vet inte hur många gånger den har spelats på min dator bara den här veckan. Får helt enkelt bli utsed till veckans låt, med hög marginal! Den finns inlagd som youtube klipp några inlägg nedanför det här om ni inte orkar klicka er vidare till youtube och söka själva förstås.



Blev ett rosa bad idag för omväxlighetens skull. Och jag kunde faktist inte
låta bli att ta ett lite charmigt kort. Badbomber = guld.

Jag känner mig piggare nu efter mat och bad. Men ska ändå pallra mig till sängen och försöka hitta någonting bra på tv, fast jag har egentligen redan kollat upp tv program och insett att det inte är något bra på tv ikväll. Men min teori är att om jag ser något dåligt på tv orkar jag troligen inte vara så insatt och då somnar jag istället. Kan se om det fungerar så får ni med sömnproblem ett tips! Orkar troligen inte hålla mig vaken till Scrubs börjar. Men innan sängen så måste jag installera ett säkerligen väldigt bra program för att lära sig den engelska grammatiken lite bättre, "read & log on" fick låna hem den av min lärare. Han vill nog att vi ska bli duktiga. Och jag ska nog se till så gott det går att detta blir min nya hobby, det vore rena härligheten för mig själv och det kommade Nationella provet som gör mig otroligt skraj. Nu säger jag Godnatt i alla fall, och jag saknar min älskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: