skippa konditionen

Söndag, varför har jag alltid, alltid samma känsla på söndagar? Känns som en riktig slappar dag, men även då man måste ta sig lite tid till skolan och andra saker som ska göras. Jag har varit en sväng på ikano under dagen, som vanligt så kryllade det med folk. Men det är väl sånt många andra också ägnar just sina söndagar åt. Det värsta är att jag har tusan varit på elgiganten och alla liknande affärer därnere, flera gånger under den senaste tiden så jag känner igen väldigt många av dom som jobbar där. Börjar kännas jobbigt, så tror jag ska ta en paus därnerifrån!

Nu ska jag läsa igenom något kapitel till ekonomi och sen väntar lite träning med en saknad Simone, trots att jag har fått en förjävlig hosta. Men får bli att skippa konditionen idag så ska det nog gå bra. Senare ikväll ska jag umgås med min älskade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: