snö

ojsan hoppsan, då har visst en hel dag till gått utan att jag gjort allt för mycket. Ännu en dag har jag alltså känt mig otroligt seg och hängig. Vet inte om det är för att jag är trött eller för att jag segat för mycket. Men nu mot kvällen börjar jag faktist känna mig lite piggare. Borde kanske ta och hitta på något! Känns inget vidare kul för er att läsa detta, så har låtit bli att skriva idag. Kanske är det ännu tråkigare?

Som alla säkerligen redan vet så har vi fått lite snö, och tro mig, jag blev faktist glad när jag vaknade och såg de. För jag har längtat efter att få fotografera med mycket snö liggandes på träden. Skulle ha tagit mig tid till det idag men när vi kom hem efter en sväng på tornby vid 2, halv 3 så var det nästan redan mörkt. Men om snön fortfarande ligger kvar imorgon så ska jag ut och fota när jag vaknar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: