tips

Här sitter jag, ovanligt pigg för en fredag kväll. Simone har varit här ikväll,
även Marina och hennes pojkvän kom förbi en sväng och umgicks lite.
Kollade på Let´s dance, och ja, jag tycker verkligen att Laila Bagge är
riktigt grym. Redan nu, vad ska hon då bli i programets framtid? Jag gillar
henne! Härlig helt enkelt.

Har fortfarande den otroligt lilla söta hunden i tankarna, och skulle mer
än gärna vilja ha den och gosa med just nu! Trots min pigghet ska jag
nog sätta på en film och försöka somna till. Känns meningslöst att sitta
uppe med mig själv. Jacob är inte heller hemma för den delen, och dom
andra sover! Fick i och för sig två nya tidningar idag, cosmopolitan och
mitt första nummer av FOTO. Har bara hunnit kolla igenom den lite snabbt
och tycker faktist den verkar bra. Cosmo är säkert kanon som vanligt!

 
det här är dock inte något nytt nummer av
tidningen, tog bilden
från Internet (y).

Filmtips någon? vore jätte gulligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: