trög

Ska strax ta en promenad med Julia och gå förbi Simone och hämta hennes
mobil som hon har glömt där. Sedan ska vi ta bussen in till stan och träna,
powerabs för tredje eller fjärde veckan i rad. Känns bra. Höll nyss på göra
ett stort misstag, jag va 1 sekund från att skicka ett sms till Julia och berätta
hur jag hade lagt upp vår plan på att hämta hennes mobil, fast jag egentlgien
visste om att hon hade den hos Simone. Jag tror att jag har blivit trög, vad har
hänt? Både allmänt trög och extra trög i skolan nu på senare tiden. Det här är
faktist helt utan bakgrund!


Kommentarer
Postat av: natalie.

hej lovisa :) tänkte höra mig för lite om frisör-ivt, var det kul och så? vad får man göra? jag ska ju gå det sen och skulle vilja veta lite :) puss!

2009-01-11 @ 21:43:04
URL: http://mjooho.blogg.se/natalies
Postat av: Lovisa

Hej du gullet! Ja, visst är det kul. Men just nu är jag ganska så trött på det då vi haft väldigt många teorilektioner och eftersom att passen är så pass långa blir det rätt så segt. En annan sak är att så fort man ska göra något, så lägger man ju till två timmar så att man istället slutar klockan 6 för att allt tar tid. Men man lär sig mycket. Man blir indelade i re grupper och så får man tre olika lärare i treveckors perioder. Så jag har min sista persiod kvar nu, och det är just det som är frisör delen. Där vet jag att man kommer att få tvätta hår, inpackningar, tona och lära sig vissa uppsättningar. Det vi har gjort nu är make-up och naglar. Och färglära och huden (det mindre tråkiga som jag gör just nu). Tror jag fick med allt där! Ha det så bra, Puss på dig!

2009-01-11 @ 22:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: