khan jang

Blev ingen vidare "bloggdag" igår, eller vad säger ni? Inte kom det någon uppdatering från min sida i alla fall. Slutade sent, stressade här hemma med att hinna göra allt vad jag skulle innan Philip (min storebror för det som inte förståt det) hämtade upp mig. Vi åkte och kollade in en lägenhet vid Abiskorondellen, och nu är det redan bestämt, han och Maria flyttar dit redan på Fredag. Snabbt som tusan går alltihop. Men den va suverän måste jag säga. Får bli lite bilder när dom fått iordning lite om det är någon som är intresserad och vill se. För mig känns det i alla fall bra att ha min bror i Linköping igen. Träffade senare på kvällen Victor, så blev en datafri dag för mig igår. Skönt kan det också vara ibland.

Vanlig dag i skolan idag, otrolig hosta som inte verkar vilja ge sig. Men som tur var kom pappa hem med lite botemedel som förhoppningsvis ska få hostan att ge upp. Undra hur många som stör sig på att jag sitter och hostar kostant i skolan. Jag har faktist ett stort PLUS att dela ut idag, till min engelska lärare som lyssnade på oss och lät oss byta bok eftersom att några av oss (möjligtvis alla) tyckte att den var väldigt svår att läsa. Jag hade själv läst 20 sidor, och förstod i princip inte sammanhanget i boken. Så nog talat om de, nog inte så intressant för er att läsa om mina lösta problem som har med skolan att göra kan kan tänka mig! När jag kom hem idag med en hejdundrande huvudvärk var jag tvungen att lägga mig och sova ett tag faktist, och Jacob somnade sött brevid mig några minuter efter. Sen dess har jag pluggat lite ekonomi, men ger nog upp nu.

Tips: Om 40 minuter börjar made in Sweden för er som vill se!
Tips2: Khan Jang, rekommendation vid förkyldning och hosta och dylikt!

Kan jang 100 ml

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: