-17

Gud vad det är kallt ute idag, måste nästan vara värre än gårdagen. Okej,
den enda stund jag vistats utomhus idag är i och för sig när jag gick ut till
bilen från huset och från bilen till nästa hus. Tänk när man ska upp vid halv
7 på mornarna och gå till bussen en timma senare, snacka om att det kommer
att vara kallt då! Jaja, nu är jag inne, hemma hos mamma. Känns som att jag
inte varit här på ett tag på grund av lovet. Hur jag än packar, vad jag än tar med
 mig så blir det alltid hur mycket packning som helst. Och sen så packar jag
aldrig upp heller, och så fortsätter de sådär. Lika bra att inte ta med sig något
kanske? Det är säkerligen fler av er som lider utav samma problem när det
gäller packning och väskor.


Måste bara tillägga att det är Lina som har gjort den här bilden, för väldigt
länge sen dessutom. Så just nu känner jag bara för att byta ut mitt namn
mot hennes så passar situationen alldeles perfekt! Jag saknar dig verkligen,
när kommer du hem egentlgien? <3 (bilden är tre till fyra år gammal).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: