BIG

Idag är jag glad! För att vi har äntligen avklarat vårt prov i litteratur historia, vi har fått tillbaka spanskan
(tack och lov! sex veckor sen vi gjorde det, lite speciellt kan man tycka) och det gick bra. Fått ny lärare
i engelska som faktist verkar rätt bra, okej jag kan inte veta mycket efter en lektion, men jag skrev 
lägg märke till att jag fick med ordet verkar!  



Måste bara göra reklam för det här schampoot för er som är intressade (troligen tjejer). Innan jag testade
det för första gången hade Monica (låtsasmamma eller kalla det vad ni vill) övertygat mig om att det skulle
vara perfekt för mitt hår. Det skulle få mitt hår att se otroligt välvårdat och glansigt ut. Hon nämde även att
det säljs som smör på Lusch (där hon jobbade), och varför skulle de då göra det om det nu var så omtyckt?
Men jag tänkte fortfarande att det inte kunde stämma med tanke på vad det innehåller. Saltkorn, sjögräs och
limejuice. Det låter ju mer som att det skulle slita på håret, för vem vet inte att saltvatten gör håret äckligt?
Men i alla fall så fick jag en burk för att prova, och efter det var mitt hår verkligen glänsande. Okej, inte riktigt
som i alla hår reklamer (det är överdrivet, min psykologi lärare sa att det var helt omöjligt att ha sånt hår).
Det får slitet, färgat och permanentat hår att se ut som nytt! Mycket volym får du även på köpet, om det är
någon som är ute efter det. Så köp en burk BIG på Lush nu! Värt att testa i alla fall och säg vad ni tycker sen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: