sött

Jag upptäckte just precis en väldigt söt sak. Igårkväll när jag åkte en snabb
sväng förbi Lina lånade jag med mig en engelsk bok, i hopp om att lära mig
någonting till det oförberdedda provet som är imorgon. Vi har ingen aning
om vad det kommer att handla om, men alla i som går i årskurs två ska i
alla fall göra det. Lite "nationellt" stuk på det. Så jag tänkte att det kan ju vara
bra att läsa några engelska sidor och möjligtvis öppna upp ordförrådet lite. 
Det jag vill komma fram till är att när jag öppnade boken såg jag det här söta
kortet ligga där:



att en sån liten sak kan göra en människa så glad är faktist fascinerande.
Jag älskar dig för att du är du, och att det är ju du som är du. Kärlek till dig!

Boken verkar vara lite smått rolig och lättläst, det vill säga en bok som 
passar mig perfekt! Vi får se hur mycket jag hinner läsa ikväll, men något
ska det i alla fall bli. Måste ju erkänna att engelska är ett av mina svagaste
ämnen, och det känns ju inte alltför bra med oförberett då också. Men det
är bara att intala sig själv om att man kan, så ska det nog gå bra! Här ska
det i alla fall vara glada minder. Medan jag ändå lägger upp bilder kan jag
ju lika gärna visa hur boken ser ut, om någon är sugen på att vara duktig
och läsa på engelska. Lina rekomenderade den i alla fall, så bör vara bra!



Nu ska jag ta och fixa mina naglar, ser ut som jag fått 2-3 blånaglar, inte
något vidare skönt. Sen ska jag faktist sätta mig på cykeln (orkar inte vänta
på att pappa kommer hem från Norrköping även fast jag då istället skulle
kunna sitta i en varm bil) och åka till Victor och säga grattis. Jag känner faktist
för att cykla med ipoden i öronen och få i min lite frisk luft som jag varit dålig
med de sista dagarna. Tråkigt nog. Jag ska tusan bli bra på att cykla, precis
som resten av befolkningen!

Kommentarer
Postat av: Lina

Du är bäst hjärtat!

http://www.linkoping2008.se/index.php?imgID=1280

Här är jag lite gullig igen bara för att du är så fantastiskt bra :) Om du vill länka på bloggen, klistra in koden:



<font size="6"><a href="http://www.linkoping2008.se/index.php?imgID=1280">MIN FAVORITBILD ÅR 2008</a></font><br /><br />



Puss och godnatt! <3

2009-01-14 @ 22:01:17
URL: http://linajosefinberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: