Serena

Nu har jag fått min nya tv att fungera någorlunda bra, i alla fall bild. Men en hel
del kanaler som jag inte får fram, så pappa och jag får åka och fixa det imorgon
eller så. Har under dagen även hunnit åka och hälsa på min kära kusin, som
troligtvis är en av de snällaste människor som finns om jag tänker efter. En
annan sak som minst några timmar av min dag har beståt av är att leta bilder
på människor som passar, bra, respektive dåligt i sina frisyrer till sin ansiktsform.
Nu har jag bara motiveringar och allt sånt där kvar. Tycker det är sjukt dåligt av
lärare att ge uppgifter som ska göras under helgen. Fick uppsats sista lektionen
på fredag, ska lämna in den 08.10 på måndag morgon. Jaja, det är väl bara att lyda.

Exempelvis så har Serena ett väldigt ovalt ansikte. Och då är det bra att bredda
ansiktet genom lockar, och även genom en fin snedlugg.


blake


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: