balic

oh, vilken tränigsvärk jag har. Världens intensivaste träning igår med Karolina.
Först abs i 30 minuter, sedan box i 60 minuter. Efter det skakade i princip hela
min kropp av utmattning. Men nån timma senare kändes allt guld. Min kväll
fortsatte hos min Victor. Kollade på handbollsmatchen, Sverige - Kroatien, som
säkerligen många andra också gjorde. Jag kunde i alla fall konstatera (utan att
veta alls mycket om handboll) att han Balic var en stjärna!



Blev en lång dag i skolan för min del, men värre kunde det bli. Skulle gå från
08.10 till 18.00, men vi lyckades faktist hinna så vi fick sluta en timma tidigare.
Tur det, annars hade jag varit ännu tröttare än vad jag är nu! Säkert flera som
tror att min skola är helt störd när jag skriver att jag går så länge. Men det är
mitt iv-val som drar över och göra dubbelpass för att hinna med saker som ska
göras. Och för det får vi ledigt fredagen efter, så det jämnar ut sig. Idag fick vi i
alla fall tona håret, och jag gjorde det. Har alltid tänkt på att jag lyckas få någon
röd/orange nyans i håret efter några tvättar när man tonat. Men jag bad min lärare
om en toning med absolut ingen röd nyans i, så nu är det slut på det! Hoppas inte
det blir så när det går ut heller. Känner mig inte så fräsch för kort idag, och orkar
inte fixa mig nu, så får visa en bild imorgon!

Idag är det precis två veckor kvar tills lillen kommer, och jag längtar! Hoppas han inte
vuxit så mycket. Och jag kommer verkligen inte glömma bort att en valp behöver väldigt
mycket gos och kärlek i början! WIE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: