30 sekunder

Sitter hemma och tar det lungt. Pluggat ekonomi hela eftermiddagen och nu känner jag hur mitt huvud börjar bli totalt ur balans. Har även varit duktig och förklarat en massa matte, bråk och procent för min lilla broder. Han håller på med sånt i skolan just nu, och behövde visst lite hjälp. Han tyckte jag skulle bli lärare för jag förklarade så bra, bättre än hans lärare som bara ville lägga ca 30 sekunder på varje elev när de räckte upp handen. Men det är nog inget för mig.

Igår efter skolan blev det yoga med mina tjejer, ännu en sak som nog inte "är för mig". Alldeles för speciellt, tyst och psykande. Gillar inte att hålla på med andningen och sånt, får bara panik på hur jag andas då. Har ni någonsin suttit och tänkt på hur ni andas? Känns jätte konstigt efter ett tag. Efter det kom i alla fall min älskling och hämtade upp mig, så tog vi oss en promenad hem till honom. Första gången på riktigt länge som jag fick se honom, så det kändes riktigt bra! Du är så fantastisk du. Bjöd mig på mat nere på gatan, kollade på tv och bara myste. Jag älskar dig.

Imorgon är det som fredag eftersom det väntas studiedag på torsdag, någonting att se fram emot denna vecka! Ska bli skönt att få ta det lite lungt UTAN skola. Nu ska jag ta ett bad och klockan 21.00 är det massor bra på tv!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: