Sunny Side


"Sunny Side är till för dagar som är mörka och dystra dagar då du skulle behöva
en promenad i solskenet. Vi kan tyvärr inte skingra regnmolnen, men vi kan erbjuda
dig Sunny Side med soliga dofter av tangerin och apelsin. Ha ett lager för att lysa upp
dina mörkare dagar"

Så beskrivs denna goding som jag precis har tagit ett varmt och skönt bad med!
Som tur var blev jag inte lika guldglittrig som den är, för glittret smälte nog bort.
Har hunnit gå igenom några spanska glosor tills imorgon, borde kanske kolla
igenom texten en gång bara också innan jag lägger ner det. Sen ska jag lägga
mig i soffan med mitt godis och ett mysigt täcke och kolla på Solen i ögonen som
jag tjatat om sen igår nu! Det tar på krafterna att gå upp tidigt varje dag, jag undrar
verkligen om det går att vänja sig vid att gå upp så tidigt. För vem är inte super trött
på vardagsmornarna? På tal om det så kom jag och Jacob underfund med att vi är
helt olika när det gäller att gå upp också. Om jag blir väckt, så går jag upp direkt,
ligger kvar max tio minuter, när han blir väckt ligger han kvar och sover i åratal.
Exempelvis idag Vaknade han 06.30, gick upp 07.15 (väckt en massa gånger emellan),
alltså en kvart innan vi skulle åka hemifrån!


Kommentarer
Postat av: Karolina

måste ge dig cred för bra uppdatering snuttan :d

2009-01-15 @ 23:15:40
URL: http://karolinastyle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: