gala



Min natt var inte något vidare mysig på något sätt. Hade svårt att somna,
och på det även svårt att somna om när jag väl somnade. Inte vanligt alls
för min del ska jag säga. Brukar alltid vara den första som somnar, och
aldrig vaknar om nätterna (om jag inte blir väckt såklart). Så idag är jag
och har varit väldigt trött. Började med psykologi i skolan, en aning rörig
lärare som sa samma saker om och om igen för att dra ut på tiden så
mycket som möjligt. Men det ska nog bli bra.

Har alldeles nyss varit upp hos Jacob och fixat lite musik så att alla inte
ska tro att jag är deppig med tanke på det jag lyssnar på ibland. Bara
helt vanlig, aningen lugnare musik liksom. Men jag gillar det, så det ska
inte bli någon förändring. Bara lite blandning. Nu ska jag ta och läsa
igenom texten i svenska boken (litteratur historia) en gång och sen ska
jag se galan som är på tv klockan 8, Björn Gustavsson är "side kick".
Ett nytt ord jag lärde mig idag faktist! För er som inte heller visste ordet
innan så betyder det en hjälpande programledare på ett ungefär.


Kommentarer
Postat av: putt

Vilken fin bild !:)

2009-01-14 @ 20:00:16
URL: http://aniander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: