28/7

Mötet med hundarna igår gick galant. Snusse var mycket större än sina föräldrar och även mycket sötare faktiskt. Dom var skälligare. Och han var snäll och sa inte emot eller gjorde något, vad dom än gjorde med honom känndes de som. Men tror inte att det var någon skillnad mellan mötet till skillnad från med andra hundar.

Gårkvällen spenderades hos min älskling, och nu är jag hemma efter lite lek och styr med hans småsyskonen. Själv gick han upp vid 8 och for strax efter det iväg till jobbet. Känndes skönt att det var jag som fick ligga kvar och sova. Vi har ombytta roller eftersom att jag jobbade dom tre första veckorna och han de fyra andra. Sista veckan har vi gemensam.

Ska strax ta bussen in till stan för att ta en lunch med Gamsäter. Hoppas regnet hinner lugna ner sig tills dess så man slipper se ut som en slickad katt så fort man kommer utanför dörren.



Ha en fantastisk dag - och njut utav de sista veckorna av sommarlovet/ semestern!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: