8/7

Nu ska jag alldeles strax ta och stämpla ut ifrån jobbet och sätta mig på bussen mot Tallboda. Helt på andra sidan stan mot var jag bor. Ut i regnet och haglet och inta de kalla vindarna, utan jacka. Helt otroligt vilket väder det är. Imorse för oss som var uppe tidigt var det skinande sol på den blåa himlen. De ni. Ni som njuter(?) av sommarlovet och sover bort halva dagarna. Nåväl, ska i alla fall tillbringa min kväll och natt med en saknad Lea. Hon har troligen mängder av roliga händelser att berätta angående sin resa till magaluf som hon nyligen är hemkommen ifrån. :-)


Jag önskar er en kanon kväll!

har tyvärr ingen bild att bjuda på eftersom att jag inte befinner mig hemma, vid min dator.


Kommentarer
Postat av: I S A B E L L A

sv: hihi jupp :)

Vad kul att du gillar den hehe, fotar du mycket? kram

2009-07-08 @ 21:06:01
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: