jag vet!

Nu är det faktiskt lite småfix och sedan sängen som gäller för mig. Upp och hoppa tidigt imorgon!
Vet inte när jag kommer hem ännu. Får se om vi tar oss en tripp upp till Amanda (i Grebbestad) efter Göteborg och hälsar på eftersom att vi är så pass nära. Istället för att åka hem och åka dit senare i sommar. Hon behöver nog lite sällskap hon som ska vara där i fyra veckor eller något sånt.

Men hur det än blir så kommer jag ha en himla massa härliga bilder att bjuda på när jag väl kommer hem.
För tänk på hur vacker staden egentligen ÄR!

Jag önskar er en FANTASTISK vecka, och njut av sommarlovet till max. Ni som inte jobbar förstås, ni får jobba på och tänka på pengarna. Jag klarade de det trots det fina vädret i början av sommaren och jag VET att ni också klarar det GALANT!


bättre än opassande bild än ingen alls va (?)

Kommentarer
Postat av: I S A B E L L A

SVAR: Jo, det blir ungefär samma här :).



Vad har du för dig då ? kram

2009-07-19 @ 11:44:15
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Postat av: Sanna

svar tack så mycket! (^^,)



blir spännande att se bilderna ju!

2009-07-23 @ 22:28:52
URL: http://saos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: