kladdkaka

Det var nästan så att jag inte kunde motstå när jag fick ett sms från Emma där hon undrade om någonting som bio eller restaurang lockade. Självklart gjorde det det. Men att få mig en kväll med mamma som jag inte träffat på två veckor, och ytterligare ca en vecka eftersom Göteborg väntar imorgon ÖVERVÄGDE. Föräldrar är någonting som står en så otroligt nära och som jag aldrig skulle klara mig utan. Bakade en god kladdkaka och kollade på nån mysig italensk film där man kunde drömma sig bort till att bo i ett hus med havet precis nedanför. Utsikt mot havet från sovrummet är väl mångas dröm?



Nu är i alla fall allting packat och KLART tror jag, så jag skulle lika gärna vara redo att åka nu. Eller nej föresten, jag behöver min sömn som jag förlorade inatt på grund av min onda mage. Som senare bidrog till att jag vaknade runt 3, smög ner till köket för att hämta något att äta hos Victor, blev allergisk, det kliade i halsen (ingen kan sova när jag gör de ljudet). Sonande troligen efter två timmars vakenhet. Och tro mig, det har i princip aldrig hänt mig att jag vaknat och verkligen varit vaken sådär länge mitt i natten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: