Michael Jackson


Jag antar att det var fler utav er som igår kväll tittade på Michael Jacksons minnesstund på Tv 4. Hela världen sa nu adjö till vår allas kung av pop. Det är helt sinnessjukt att han inte fått all denna creed förens nu, NU när han är död. Jag säger inte att han inte blivit uppskattad för de han gör, men under säkert de 20 senaste åren har han fått ta en massa skit och blivit anklagad för både det ena och det andra. Han har gjort så otroligt betydelse texter för många, han har inte bara skrivit någonting för att bli känd. Han har verkligen lyckats med sina texter och dess gett dom ett värde.

När Michaels dotter höll tal är jag nästintill säker på att alla fick sig en tår i ögat. Jag föll i alla fall i gråt. Kolla in hennes tal här om ni har missat det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: