redan juli! sommaren springer iväg från mig..

Sommaren för mig betyder visst att jag glömmer bort datorn, internet och allt annat som innebär att vara inne. Det tas bilder som är redo att läggas in på datorn och upp på internet. Men icke, det blir inte så i alla fall. Ni får ha överseende med att det är sommar och fint väder, (antar dessutom att ni också är utomhus istället) och att jag dessutom jobbar. Så den lilla tiden jag får ute vill jag gärna ta vara på. Solen har varit efterlängtad sen nästan ett år tillbaka. 

Jobb idag för åttonde dagen, nu återstår bara detsamma sen sätter mitt sommarlov fart! Känner att det kanske är bra för mig att jobba, känner mig sjuk och idag till och med febrig. Har varit vaken mycket inatt och trott att jag mått illa, men imorse kom jag på att det berode på min tjocka hals. Ska ta mig en liten rast sen och springa ner och köpa halstabletter så blir det kanske bättre. 

Någon dag kommer bilder från de senaste dagarna och helgen att komma upp. Men när kan jag inte säga. Det återstå att se. Men tills dess, ha en fantastisk dag. Och njut värmen ni som kan, man vet aldrig hur länge den kommer för att stanna.  

Kommentarer
Postat av: Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid

Åh, hoppas att du får må lite bättre snart! Inte kul att bli sjuk i värmen:.(



Tack för din fina kommentar också!:.))

2009-07-03 @ 19:08:38
URL: http://www,mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: