resor spanas in



Hur otroligt underbart ser inte de här ut?

Sitter för tillfället och spanar in resor på alla möjliga sidor och olika slags resemål.
Jag blri helt fascinerad av en del hotell och resor. Jag skulle kunna sitta och leta och
hitta i flera dagar, så mycket finns det!

Jag ska iväg någonstans innan skolan börjar, det är ett måste för mig just nu känner jag.
Jag behöver en paus, en paus från sommaren i linköping och överlag i Sverige faktist.
Behöver få lite ny energi och andas in annan luft.

Idag kommer min älskade hem ifrån Göteborg, och Partille. Sveriges största handbollscup.
Och de kom faktist så långt som till semifinal. Fantastiskt gjort av dom tycker jag. Så jag bär
av hem till honom ikväll, och imorgon är det jobbet som väntar igen. Sista veckan, kom igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: