Svartmåla

Ett par dagar har tillbringats ute i Svartmåla med det så kallade "ölandsgänget". Tyvärr fick vi ju inte med oss det bästa vädret med det kunde faktiskt varit värre än så. Tråkigt nog blir jag så otroligt rastlös av att sitta inne i en stuga när det dåliga vädret tittar fram. Jag och Lina tog oss i allafall en promenad med varm mat bort till simskoleläraren Gamsäter på lördagsmorgonen. Det uppskattades och vi fastnade där i några timmar och kollade på de små söta barnen. Sedan kom min kära pappa och hämtade mig, de andra blev kvar en natt till.













Väl hemma var jag riktigt trött efter tre veckors jobb + sen natt. Så tog det väldigt lungt, åt god thaimat och tillbringade sedan kvällen med två väldigt saknade tjejer. Karolina och Marina. Och så fick jag äntligen svar på varför jag inte fått tag på Marina på ett tag. Hon har varit och gömt sig i Kroatien! Otroligt mysigt att träffas igen. Det var mycket saknad inblandad.




Kommentarer
Postat av: fia

Det ser härligt ut Lovisa! Jaså , kan vem som helst gå till henne ? är riktigt sugen på nagelförstärkning. Hade bra ! :)

2009-07-13 @ 12:56:10
URL: http://sofiaahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: