Bergs slussar

Har under min bortgömnad även hunnit med en vacker sommarkväll i Bergsslussar
med bror min. Fantastiskt att det finns någon som är precis lika rastlös som jag (faktiskt
så är han ännu värre) och inte klarar av att sitta stilla utan att göra något alls, under en
väldigt kort period. Blev en del fina bilder så lägger upp några här i alla fall så får ni se
vad man kan finna för roligt i Berg för dom som inte varit där.


Bilden skriker nästan sommar! Hur underbart?

Inte riktigt mitt drömfotografi, endast en bit på vägen. Men vänta bara,
det kommer nog om ett tag.


Njutning till max! Så här får man utnyttja sommaren om man som jag jobbar
alla varma fina dagar.

Lite komiskt att detta egentligen är ett av de fulaste korten på mig, men gjorde
i allafall om bilden till någonting speciellt, och enligt mig fint!

En liten getunge (eller?)i koppel, frågan är vad jag egentligen tycker om det...
Visst är det otroligt mysigt att ha getter där, men hellre i en hage än ett kort
koppel.


Har aldrig riktigt varit tillräckligt intresserad för att se hur fina hästar egentligen
är, troligen beror det på min allergi emot dom... Men nu har jag nog fått upp
ögonen för dem. För visst kan dom vara vackra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: