I form av bilder

Nu är jag hemma från både det ena och det andra. Har fått njuta av ett par härliga dagar i Göteborg respektive Grebbestad, och även utav ett par dagars seglande med familjen. Har fått njuta av allt från att driva runt i storstaden Göteborg med en underbar vän, till att vara mitt ute på havet och höra suset genom öronen OCH till att träffa min kära Bert Karlsson.

För min egen skull och mitt eget minne jag ska ha i framtiden vill jag uppdatera i form av bilder. Men jag upptäckte efter att jag lagt in bilderna att de va upp mot 500 stycken. Inte för att jag tänkt lägga in alla här, men det får nog bli så att jag delar upp bilderna i två olika inlägg.


GÖTEBORG



Detta var vår utsikt från hotellrummets ballkong. Mitt i stan skulle man kunna
säga med andra ord. Hade koll över allt och alla. Nejdå, men här ägnade vi
rätt så mycket tid den första kvällen, pratade och bara tittade. Tror det skulle
kunna underhålla vem som helst.

Göteborg som är kända för den stora Heden var vi rent ut sagt tvugna att se
en kortis.

Det här är bara ett utav alla otroligt mysiga cafeér som jag föll för.


Liseberg ägnde vi också några timmar åt. Upptäckte mig själv i att troligen
vara den fegaste karusellmänniskan. Tappade andan i den lilla fjantiga
VATTEN- åkattraktionen Flumride. Vilken jävla mes. Garvade åt mig själv.


Nya åkattraktionen som man nästan mådde dåligt av att bara skåda.


En vacker vän


Vi tog chansen att se en liten del av havet.

Worldclass på hotellet som vi fick biljetter att träna på. Så vi utnyttjade det
och drog till med dubbelpass och lite bad.

Kan inte få med allt på bilder, men detta kommer att bli en förfriskning av mitt minne om ett år eller så.
I senare inlägg kommer bilder från underbara Grebbestad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: