26/6

Efter idag är en vecka på jobbet avklarad! Känner mig trots allt inte trött på det, och inte allt för trött på mornarna heller, trots att det ibland blir sena kvällar. Igårkväll gick jag iväg en sväng till Amanda, då vi skulle grilla. Och eftersom grabbarna hade spelat match så segade dom lite extra och det innebar att vi inte åt förän vid 11! Jag har nog aldrig ätit middag så sent om jag ska vara ärlig.

Nu ska jag få i mig koffein genom att dricka mig expresschocko (smakar mest chocklad), sen är det hårt jobb som gäller! Men ska i allafall gå hem tidigare idag, och ta bussen med Julia ut till berg till dom andra 14.45. Får se om jag kanske tar mig mitt första dopp? Om det inte är så kallt att min förkyldning blir värre, (vaknade totalt teppt idag, inte bra, men känt mig sjuk hela veckan) Ha en underbar dag i värmen! :-)

Kommentarer
Postat av: Emma

Sv: Ja, ni måste komma ut dit snart ! Jobbar du i veckan som kommer ? Jag saknar dig med!!

2009-06-27 @ 18:01:33
URL: http://emmplutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: