måndag 22/6

Det var riktigt länge sedan jag var så här förbaskat trött. Kan inte påstå att jag fått mindre sömn än de flesta vanliga skoldagarna, men trots det klarar jag knappt av att hålla ögonen öppna. Kan troligtvis bero på att jag är på väg att bli sjuk. Har kännt i några dagar nu hur förkyldning och feber sakta kryper sig närmare mig. Det krävs mycket vila för mig. För visst vill jag orka med både jobb och fritid? Absolut! Försökt få i mig lite koffein, blev lite kaffe blandat med varm chocklad, smakade mest choklad, men om jag har tur fick jag i mig lite ändå och blir genast piggare. 

Är just nu hemskt sugen på att se Philips lägenhet. Får se när det blir av. Kanske kan ta en tripp ikväll om jag får kraft nog. Föresten bjuder väl Linköping på ett härligt väder idag? Men bara så ni vet sömntutor, det var mycket finare imorse mellan 07.00 - 11. 00. Det gäller att ta vara på morgonen, det är alltid då himlen är som blåast. Jag har i alla fall fått mig en ynka liten timma i solen! Om ens de. 

Njut av dagen med solsken glatt folk! :-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: